Barion Pixel GTM-PWF5P GTM-PWF5PPZ
Oldalunk cookie-kat használ, amelyek segítségével magasabb színvonalú vásárlói élményt tudunk nyújtani látogatóink részére. Az oldal böngészésével beleegyezel a cookie-k használatába. További információt az Adatvédelmi nyilatkozatunkban találsz.
Menü

JLM Dízel Turbó Tisztító 500ml

Youtube videók

Használati opciók

Ár:
9.143 Ft (7.199 Ft + ÁFA)
Cikkszám: J02380
Szállítási díj: 1.400 Ft
Várható szállítás: 2024. április 16.
Elérhetőség: Raktáron

A JLM Turbó Tisztító az egyik legjobb turbó tisztító, amely a mai piacon elérhető. Gazdaságos, rendkívül egyszerűen használható, és nagyon hatékonyan távolítja el a piszkot és a kormot.

  • Tisztítja a turbót
  • Visszaállítja a motor teljesítményét
  • Szétszerelés nélkül is könnyen alkalmazható
  • Használatával gyors eredmény érhető el
Menny.:db

Biztonsági Figyelmeztetés

 GHS08 

Veszélyes összetevők:

Szénhidrogének, C10-C13,  n-alkének, izoalkánok, ciklusos, <2% aromás 

Figyelmeztető mondatok:

H 304- Lenyelve és légutakba kerülve halálos lehet

H412- Ártalmas a vízi élővilágra, hosszanatartó károsodást okoz 

Óvintézkedésre vonatkozó mondatok: 

P101 – Orvosi tanácsadás esetén tartsa kéznél a termék edényét vagy címkéjét

P102 – Gyermekektől elzárva tartandó 

P301 + P310 – Lenyelés esetén: Azonnal forduljon TOXIKOLÓGIAI KÖZPONTHOZ vagy orvoshoz

P331 – TILOS hánytatni

P405-Elzárva tartandó

P501- A tartalom / edény elhelyezése hulladékként 

Kiegészító információk a címkén:

EUH066 – Ismétlődő expozíció a bőr kiszáradását vagy megrepedezését okozhatja. 

EUH044-Zárt térben hő hatására robbanhat 

 

Leírás és Paraméterek

A turbót azért fejlesztették ki, hogy jelentősen megnövelje a dízelmotor teljesítményét. A turbó feladata túlnyomással friss levegőt juttatni az égéstérbe. Használatával jelentős teljesítmény és motornyomaték növelés érhető el. De mi a teendő akkor, ha beszennyeződik a turbó?

Ez a probléma hamar felismerhetővé válik, hiszen a szennyeződött turbó teljesítményvesztést, megnövekedett átlagfogyasztást vagy számos problémát eredményezhet.

Ha gépjárművét városi forgalomban vagy rövid távokon használja, a turbó nem fogja tudni megfelelően ellátni a feladatát. A turbó legnagyobb ellenségei a kosz és a korom, s ezek által a turbó nagyon hamar beszennyeződhet. Egy koszos turbó esetében fennáll a kopásveszély, s ezen felül a VGT turbina kerék megragadhat, s így nem fogja tudni elvégezni a feladatát. A turbó cseréje rendkívül költséges és sokszor szükségtelen is, hiszen van megoldás a turbó alapos tisztítására – annak szétszerelése nélkül!

A JLM kifejlesztett egy terméket, a Turbó tisztítót, mely bevált és nagyon egyszerűen használható. A JLM Turbó tisztító a motor teljesítményének helyreállítására és a koromkibocsátás csökkentésére lett kifejlesztve, mely minden dízelmotorhoz alkalmazható. Használata nagyon egyszerű: a folyadékot adjuk egy teli tank üzemanyaghoz és használjuk az autót.

A Turbó tisztító használata után a korom és az egyéb szennyeződések eltűnnek. A turbó újra növelheti a motor teljesítményét, s a levegő-üzemanyag arány is ideálissá válik. Azonnal, miután a Turbó tisztító elvégzi a ,,láthatatlan” munkáját, Ön észre fogja venni vezetés közben, hogy a turbó megújult.

Hogyan használjam?

Adjunk 500ml JLM Dízel Turbó tisztítót egy teli tank (50-60 L) üzemanyaghoz 5000-7000 km-ként a tartós eredmény elérése érdekében.

Vélemények

5.00
7 értékelés
5
(7)
4
(0)
3
(0)
2
(0)
1
(0)
Írja meg véleményét!
| 5 / 5 csillag!
2020. 03. 18.
Meg vagyok vele elégedve!Érezhető a hatás.
Kitűnő gyors szállitás!
| 5 / 5 csillag!
2020. 01. 25.
2.0 CR TDI az alany. 400 km megtétele után már érezhető javulást tapasztaltam. Sokkal dinamikusabban reagál a gázadásokra.
| 5 / 5 csillag!
2019. 09. 03.
Én elővigyázatosságból használtam a terméket használtam már többféle JLM terméket így gondoltam hogy ez is beváltja a hozzá fűzött reményeket.Azt vettem észre az autón hogy intenzívebb gázadásnál nem mindig tette a dolgát ahogyan azt az ember elvárná volt hogy néha kissé megtorpant gondolom hogy nem tudott kellő mértékben és időben elmozdulni a lapátkoszorú.Gondoltam hogy nem várom meg a teljes geometria leragadást mert erről a típusról leszedni a turbót rendkívül macerás.Én 60 liter üzemanyaghoz töltöttem hozzá és megtettem vele közel 1000 kilométert azóta minden intenzívebb gázadásnál rögtön és közvetlenül reagál az autó nem vettem észre még egészen kis mértékű megtorpanást sem.Megéri az árát ha azt nézzükk hogy mennyibe kerül egy turbótisztítás főleg ha még melós is leszedni a helyéről nem beszélve az esetleges tömítéscserékről illetve segédanyagokról.Mindenkinek bátran metem ajánlani.
| 5 / 5 csillag!
2019. 08. 14.
1.4 CRDi Riómban azt vettem észre, hogy 2000-es fordulat környékén "elment" az erő az autóból. Internetes keresgélés közben akadtam a JLM Turbótisztító adalékra. Gondoltam teszek egy próbát! A flakon tartalmát egy tank üzemanyaghoz öntöttem és ezt a tankot úgy fogyasztottam el, hogy próbáltam a sebességeket minél jobban kihúzatni. Üzemmeleg motorral pedig fel a pályára és a 6. sebességen nem is használtam. Így egy tank után már érezhető a hatása, igaz néha még érzem, hogy nem tökéletes. A terméket ajánlom mindenkinek aki hasonló gondokkal küzd!
| 5 / 5 csillag!
2019. 05. 11.
Az első ezer kilométer után már érzékelhető hatása van. Megéri az árát.
| 5 / 5 csillag!
2019. 03. 26.
Szkeptikus voltam, tekintettel arra hogy már voltak hasonló igéretekkel jelentkező termékekkel rossz tapasztalataim. Nálam már hibakódot jelzett az autó és vészüzemmódban 3000 1/min határra limitáltan pörgött a motor. Két palack elhasználásával, ( az elsőnél intenziv 40-km-es autópályaszakasz után szinte fellélegzett a járgány. A dohogó hangját elhagyta és számottevő mértékben javult a motor futáskulturája. Annyit mindenkinek javaslok, hogy olajcsere előtti 2-3 ezer km-nél használja és utána olajcserét végezzen. Úgy vettem észre hogy nem csak a turbót javitotta , hanem az EGR-t is és áltlaában a kipufog oldalt támogatta meg jelentősen.
Abszolút ajánlom.
| 5 / 5 csillag!
2018. 09. 11.
Eddigi tapasztalataim a termékkel kapcsolatosan a következők: érezhetően nagyobb nyomaték alulról is, de inkább akkor érzem amikor már megvan a fordulat, hogy szinte szökken az autó és szépen egyenletesen végigmegy a fordulattartomány háromnegyedéig. (Ennél jobban nem gyilkolok dízelt és másnak se ajánlom) Teszi a dolgát és közben tisztít is! Érezni a hangján is a változást, ahogy a visszapillantóban is a mögöttem lévő autó elmaradását.. mindezt szinte füstmentesen! Enyhe van nagyon nagyon gázra köszönhető ez az autó korának is és a turbó elhasználtságának.. Műszakin mértünk co-t, és már meg lehetett maradni a mérésnél az autó közelében, s a gép is bőven határérték alatti eredményt hozott.
Nekem bevált! Aki nem hisz benne szerelje le a turbót egy 500-1000 km -es intenzívebb járatás után és nézze meg, hogy mit vesz észre..
Ajánlom másnak is aki igényes az új vagy a régi dízeljére egyaránt. Az esélyt megadtam a terméknek és nem bántam meg!!!!

Hasonló termékek

Raktáron
9.080 Ft (7.150 Ft + ÁFA)
Raktáron
6.883 Ft (5.420 Ft + ÁFA)
Raktáron
4.560 Ft (3.591 Ft + ÁFA)

Keresés