Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében. Elfogadom
Menü

JLM Benzin Légbeömlő és EGR Tisztító Spray 500ml PRO

Youtube videók

Csatolt dokumentumok

Használati opciók

Ár:
3.650 Ft (2.874 Ft + ÁFA)
Cikkszám: J03140
Szállítási díj: 1.350 Ft
Várható szállítás: 2019. július 18.
Elérhetőség: Raktáron

A JLM Benzin Légbeömlő és EGR tisztító speciálisan lett kifejlesztve a koromlerakódások és a kipufogógáz – visszavezető rendszer egyéb betéteinek tisztítására.

  • Oldja a piszkot, a kormot és a rozsdát a betéteken
  • Gyorsan tisztítja a kipufogógáz - visszavezető rendszert
  • Optimalizálja a motor levegőellátását
  • Javítja az teljesítményt és a gyorsulást
  • Csökkenti a kipufogógáz füstöt
  • Megszűnteti a szabálytalan alapjáratot
Menny.:db

Leírás és Paraméterek

A JLM Dízel Légbeömlő és EGR tisztító (J02710) valamint a JLM Benzin Légbeömlő és EGR tisztító (J03140) tisztítja és megvédi a szívórendszer alkatrészeit, mint például a szívócsatornát, EGR szelepet és a szívószelepeket.

A belső égésű motoroknak egyre szigorúbb környezetvédelmi követelményeknek kell megfelelniük, elvárás a káros kipufogógáz kibocsátás csökkentése, mint például a nitrogén-oxidoké. Emiatt az autógyártók folyamatosan dolgozzák ki az új speciális megoldásokat. A káros gázok csökkentésére az egyik megoldás a kipufogógáz visszavezetés.

A kipufogógáz visszavezetés a gázok egy részét felfogja és visszavezeti a motor égésterébe. A piszkos kipufogógáz összekeveredik a motor friss levegőjével. A keverés eredményeként az oxigén mennyisége a beszívott levegőben csökken, az égéstér gázzal van töltve, ami így nem vesz részt a kémiai reakcióban. E hatására a termelt hő nagyobb része az égés során eloszlik, és az égési hőmérséklet csökken.

Kémiai reakciók folyamatosan zajlanak az égési folyamat kapcsán. Ha a nitrogén-oxid mennyisége csökken, a kémiai reakció hatására korom keletkezik. A dízel motoroknál a korom megjelenése gyakoribb, mint a benzinmotorok esetében.
A korom hozzátapad a komponensekhez, mint például a csuklós EGR szelephez – amely meghatározója annak, hogy mennyi korom juthat be a motorhoz – a szívócsőhöz, szelep ülésekhez, dugattyúkhoz és a szívó szelepek dugattyúgyűrűihez. Végül az EGR szelep besül és a szelepek elromlanak. A motor teljesítménye fokozatosan romlani kezd, s végül elromlik.

A dugattyúgyűrűk és az olajlehúzó gyűrű is megragad, a motor több olajat kezd el fogyasztani.

A korom és az egyéb lerakódások soha nem tűnnek el maguktól a motor beszívó rendszeréből. Emiatt rendkívül fontos, hogy az autó szívórendszere ellenőrizve és védve legyen a kipufogógázból és recirkulációból eredő piszokkal szemben. A JLM Benzin Légbeömlő és EGR Tisztító (J03140) és a Dízel Légbeömlő és EGR Tisztító hatékony tisztítószerek, melyek gyorsan eltávolítják a motor és a beszívó rendszer szennyeződéseit.

 

 

Hogyan használjam?

1.) Melegítse fel a motort
2.) Távolítsa el a rugalmas tömlőt a levegő bevezető rendszerből
3.) a./ A turbó / - hűtő és a levegő-szívócsatorna között található (a levegő szívócsatorna és a bemeneti szelepek tisztítása)
Vagy
A turbó előtt (a légbeszívó rendszer tisztítása a turbó előtt)
Vagy
Az EGR-szelep előtt (az EGR-szelep tisztítása) attól függően, hogy melyik részt kívánja tisztítani.
FONTOS:
- Ne permetezzen közvetlenül a hűtőn keresztül
- A JLM EGR Tisztító alkalmazásakor a motor fordulatszáma emelkedhet vagy csökkenhet, és előfordulhat a motor kopogása. Ennek oka a folyadék hozzáadása és a levegő / üzemanyag arány változása.
4.) Indítsa el a motort, és hagyja üresjáraton működni.
5.) Permetezze a terméket rövid időközönként, 1-2 másodpercenként a levegő szívócsatornába. Minden befújás után a motor fordulatszáma növekedhet vagy csökkenhet, várjon amíg a fordulatszám stabilizálódik.
6.) Ha az alkalmazás során a motor fordulatszáma csökken, akkor a motor leállásának érdekében gyorsítsuk egy kicsit (kb.2000 fordulat/perc)
7.) Ha az alkalmazás során a motor fordulatszáma növekszik, vagy a motor kopogása bekövetkezik, hagyja alapjáraton a motort az alkalmazás során. Ne gyorsítson!
8.) Egyes járműveknél a kiegészítő/hosszabbító cső használata segítséget jelenthet
9.) Folytassa addig a műveletet, amíg a flakon tartalmának a felét el nem éri
10.) Hagyja, hogy a motor 2 percig üresjáratban működjön
11.) Állítsa le a motort és csatlakoztassa újra a levegő bevezető tömlőt.
12.) Indítsa el a motort és gyorsítsa fel, ismételje meg ezt 5-10 alkalommal, de ne haladja meg a 2500 fordulatszámot/perc
13.) A motor leállítása előtt hagyja a gépjárművet alapjáraton még kb.1 percig
FIGYELMEZTETÉS: Ne permetezze a folyadékot a turbóba vagy a hűtőbe!
Ezek az utasítások segítenek az alapos tisztítási eljárás elvégzésében. Ha azonban kétségei vannak, javasoljuk, hogy hagyja abba a munkafolyamatot, és kérjen tanácsot tőlünk vagy egy professzionális autószerelőtől.

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.

Írja meg véleményét



Megjegyzés: A HTML-kód használata nem engedélyezett!
Értékelés: Rossz Kitűnő


Keresés